A kényelmes vásárlás és az igényeinek megfelelő termékek ajánlása érdekében kérjük, fogadja el az ehhez szükséges cookie-kat a "Rendben" gombra kattintással. Ezzel meg tudjuk őrizni beállításait és preferenciáit, illetve az Ön által megtekintett oldalakat, amely jobb vásárlási élményt biztosít. Választását később bármikor módosíthatja. 

Az adatfeldolgozással kapcsolatos további információkról itt olvashat bővebben:

Adatvédelmi tájékoztató

ÁSZF és vásárlási feltételek

A webáruházat működtető cég adatai
 
Cégnév: acCompany Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (továbbiakban acCompany Kft.)
Cég bejegyzett székhelye: 2600 Vác, Hegymester utca 53/A (adminisztratív központ, nem raktár)
Cégjegyzékszám: 13-09-135669
Cégbíróság vagy nyilvántartásba vevő hatóság megnevezése: Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Adószám: 12449062-2-13
Adminisztrációs központ telefonszáma: 304900919 (NEM vevőszolgálat)
Webáruház címe: butorokwebshop.hu
A tárhely-szolgáltató neve: Shoprenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu 
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu
 
A szerződés tárgya
A szerződés tárgya az acCompany Kft. butorok.shoprenter.hu címen elérhető webáruházában található valamennyi termék és szolgáltatás. A webáruház főbb termékkategóriái: kisbútorok, barkács- és kerti termékek, szőnyegek, kiegészítők, autós termékek.
 
A termék kiválasztása és a megrendelés összege
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a webáruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét, mely tájékoztatja a termékek főbb tulajdonságairól, jellemzőiről. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek. A termékképek esetenként illusztrációk, a színek bizonyos esetekben nem felelnek meg a valóságnak.
Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a megrendelés végösszegét is. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint a rendelés elküldése előtt szabadon módosíthat, javíthat is.
A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét, amely tartalmazza a kiszállítás díját is.
 
A rendelés elküldése, fizetési kötelezettség keletkezése
Ha a vásárló megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni a termékeket, akkor a "Tovább a pénztárhoz" gombra kattintva kezdheti meg a vásárlást. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt a webáruházban, úgy a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát kell megadnia a belépéshez. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor a vásárláshoz szükséges adatait kell megadnia, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával a vásárlónak már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén a számlázási és szállítási cím megadása szükséges.
A következő lépésekben a vásárló kiválasztja a számára megfelelő szállítási és fizetési módot. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez a „Megrendelés” gombra kell kattintania. „Megrendelés” gombra való kattintás fizetési kötelezettséget von maga után.
 
Árak és fizetési feltételek
A webáruházban feltüntett árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, ezek a termékek mellett olvashatók. Az árak bruttó árak (azaz fogyasztói árak), tehát az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási költségeket. Raktáron levő termékek kiszállításakor a megrendelés számlázása a megrendelés elküldésekor érvényes árakon történik. Beszerzés alatt álló termékek esetében a vételár időközben változhat, amelyről azonban az eladó köteles a vásárlót a kiszállítás megkezdése előtt tájékoztatni. Amennyiben a vásárló számára nem elfogadható a módosított vételár, további indoklás nélkül elállhat vásárlási szándékától.
A fentiek alól az egyedi gyártású termékek kivételt jelentenek.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a webáruház fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után a vásárló azonnal tájékoztatást kap az új adatokról. A vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, illetve bármely fél elállhat a szerződéstől.
A webáruházban jelenleg átutalással vagy készpénzzel történő fizetésre van lehetőség. Az átutalás előre történik, a készpénzes fizetés/utánvétel pedig szállításkor vagy a személyes átvételkor bonyolódik le. Ez utóbbi azt jelenti, hogy a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben, a küldemény kézbesítőjének. Utánvételre csak magyarországi vásárlás alkalmával van lehetőség. Személyes átvétel esetén a fizetés a termék átvételekor történik, ebben az esetben nem fizetendő szállítási költség.
A webáruház bizonyos feltételek mellett kedvezményeket biztosíthat egyes vásárlóknak. A kedvezmények igénybe vétele a megrendelés folyamán, az erre szolgáló kuponkód megadásával történik. A kupon felhasználásának feltételeiről a kupon kiküldésekor tájékoztatja a webáruház a vásárlókat.
A vásárló a részére ajánlott kedvezményeket a megrendelés elküldése előtt tudja jelezni és igénybe venni, kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség.
 
A rendelések feldolgozása, határidők, visszaigazolások és értesítések
A megrendelések feldolgozása 1 munkanapon belül megkezdődik. A raktáron levő termékek kiszállítása általában az ezt követő 1-4. munkanapon indul, így a vásárló várhatóan összesen 2-6 munkanap alatt juthat a megrendelt termékekhez. Az ettől eltérő határidőkről (pl. speciális szállítást igényló termékek, termékhiány vagy technikai, szállítási problémák esetén) az eladó külön tájékoztatja a vásárlót, aki ennek alapján szabadon dönthet rendelése fenntartásáról, módosításáról vagy törléséről. A megadott szállítási határidő tájékoztató jellegű, annak túllépése miatt a vásárlót nem illeti meg kártérítés.
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés elküldésekor az eladó webáruház szoftvere azonnal egy automatikus értesítést küld a vásárló felé a rendelés felvételéről. Ez az értesítés jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét regisztrálta a rendszer és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé, ez azonban nem tekinthető a megrendelés tényleges visszaigazolásának.
Amennyiben ez a visszaigazolás valamilyen technikai probléma folytán nem érkezik meg 48 órán belül a vásárlóhoz, a vásárló ajánlati/szerződéses kötöttsége megszűnik.
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti a megadott határidőkön belül, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, vagy a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a vásárlót tájékoztatni. A vásárló ebben az esetben indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Amennyiben a megrendelés ellenértékét már átutalta a megadott számlaszámra, ez az összeg visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
A rendelések feldolgozásának folyamán a webáruház e-mailben vagy telefonon tájékoztatja a vásárlót személyes átvétel esetén az átvétellel kapcsolatos tudnivalókról, átutalásos fizetésnél pedig az előre utaláshoz szükséges adatokról.
Az előre utalásos megrendeléseknél a termék vételárának és az esetleges szállítási költségnek meg kell érkeznie a megadott bankszámlára a megrendelés tényleges visszaigazolásától számított 10 naptári napon belül, illetve a számlamásolaton szereplő fizetési határidőig. Amennyiben ez nem teljesül a megadott határidőig, a rendelés törlésre kerül és az eladó felszabadítja a lefoglalt készletet.
A kiszállítás indulásakor e-mailben vagy telefonon, és/vagy sms-ben értesíti a futárszolgálat és/vagy a webáruház a vásárlót, a kézbesítés előtti napon.
 
Megrendelés módosítása, törlése
Az adatbeviteli hibák javítására a vásárlónak a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
A webáruház a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése módosítására vagy visszavonására.
 
Szállítás és személyes átvétel
A webáruház Magyarország területén vállal házhoz szállítást. Választható szállítási módok: házhoz szállítás futárszolgálaton keresztül vagy személyes/raktári átvétel. A külföldről érkező vásárló számára biztosítjuk a lehetőséget, hogy a megrendelt terméke(ke)t saját költségén és szervezésében külföldre szállíttassa.
 
Aktuális szállítási díjak (áfával, Ft-ban):
A házhozszállítás 150.000 Ft felett ingyenes a normál módon szállítható termékeknél. (Az egyedi szállítási igényű termékeknél 1 millió forintos rendelési érték felett tudunk ingyen szállítani.)
 
SÚLY SZÁLLÍTÁSI DÍJ
0-2,0 kg 2.200 Ft
2,1-5,0 kg 2.700 Ft
5,1-10,0 kg 3.100 Ft
10,1-15,0 kg 3.500 Ft
15,1-20,0 kg 3.800 Ft
20,1-25,0 kg 4.100 Ft
25,1-30,0 kg 4.900 Ft
30,1-40,0 kg 7.700 Ft
40 kg felett* 11.300 Ft
egyedi szállítási igényű termékek - 1 db 10.000 Ft
egyedi szállítási igényű termékek - több db   15.000 Ft
 
*az egyedi szállítási igényű termékek kivételével
 
A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei a vásárlót terhelik.
A vásárlónak kiszállított termék a vételár teljes kifizetéséig a eladó tulajdonában marad.
A szállítás további részleteiről itt nyújtunk részletes tájékoztatást. 
 
A személyes átvétellel megrendelt termékek a megrendelés visszaigazolásától számított 10 naptári napig vehetők át a visszaigazolásban szereplő címen. A 10. nap lejárta után, az át nem vett rendelések törlésre kerülnek, és a lefoglalt készletet az eladó felszabadítja.
A megrendelés elküldésével a vásárló a fenti szállítási feltételeket is elfogadja.
 
Jótállás és szavatosság

A webáruházban megrendelt termékekhez hibás teljesítés vagy a megadott határidőn belüli meghibásodás esetén kellék- és termékszavatosságot, a kötelező jótállási kötelezettségben érintett, 10.000 forintos értéket meghaladó termékeknél pedig a fentieken túlmenően

  • 10 000 és 100 000 forint közötti eladási ár esetén egy év,
  • 100 001 és 250 000 forint közötti eladási ár esetén két év,
  • 250 000 forint eladási ár felett három év kötelező jótállást (garanciát) biztosítunk a fogyasztóknak,

a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, a 270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet és a 18/2020. (VI. 12.) ITM rendelet előírásai szerint.

A jótállás és szavatosság kérdéseiről itt nyújtunk bővebb tájékoztatást. Kérjük, feltétlenül olvassa el ezzel kapcsolatos tájékoztatónkat is! Ön a megrendelés elküldésével a fenti linken olvasható, a jótállással és szavatossággal kapcsolatos feltételeket is elfogadja.
 
Elállási/Felmondási jog
Amennyiben a kiszállított termék nem felelt meg az elképzeléseinek, Ön fogyasztóként 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletnek megfelelően. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Ez a jog a fogyasztókat illeti meg. A fogyasztó kizárólag olyan természetes személy, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el. (A vállalkozás - azaz a szakmája, önálló foglalkozása vagy gazdasági tevékenysége körében eljáró személy - nem minősül fogyasztónak.) Olyan termék esetében, amely a vásárló személyéhez kötött, vagy amelyet a vásárló utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (például egyedi méretre gyártott termékek), vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, nincs lehetőség az elállási jog érvényesítésére.
Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket, több tétel rendelése esetén az utolsó tételt vagy darabot átveszi. 
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például elektronikus úton küldött levél útján vagy postán) az alábbi címre: e-mail: webshop.butorok@gmail.com, postacím: acCompany Kereskedelmi és Szolgáltató  Kft., 2600 Vác, Hegymester utca 53/A.  Ebből a célból felhasználhatja a weboldalunkon megtalálható elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek. A terméket ezután, kizárólag visszajelzésünk alapján, az ebben megadott raktári címre küldheti vagy viheti vissza.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
 
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Elállás esetén Önt terheli a termék visszaküldésének költsége, egyéb költség azonban nem terheli. Ön köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül eljuttatni az általunk e-mailben megadott raktárba. Amennyiben bennünket kíván megbízni a termék visszaszállításával, ezt vállaljuk, mégpedig az Önnel előzetesen egyeztett feltételekkel és költséggel. A termék visszaküldésének közvetlen költségét ebben az esetben is Ön viseli. Az utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.
A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. 
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
A terméket a gyári tartozékokkal együtt vesszük vissza.
Az elállást érintő egyéb részletekről a hatályos jogszabályokban további tájékoztatás olvasható. 
 
Panaszok bejelentése
A vásárló egyéb panaszait és észrevételeit szintén a webáruházban megadott elérhetőségeken, írásban vagy telefonon is jelezheti. Az írásban érkező kérdésekre és panaszokra a webáruház a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 4 munkanapon belül elküldi első visszajelzését. 
 
Adatvédelem
Az adatvédelemmel kapcsolatos kérdéseket adatkezelési tájékoztatónk tárgyalja részletesen. A megrendelés elküldésével az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat elfogadottnak tekintjük.
 
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás, számla
A megrendelés tényleges visszaigazolásával, illetve ennek hiányában a megrendelés elküldése után 48 órával a vásárló és az eladó közötti szerződés életbe lép.
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, magatartási kódexre nem utal.
A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető. A szerződés teljes szövege letölthető a szerződés végén elhelyezett linkről.
A webáruház nem köt szerződést 18 év alatti személyekkel. A vásárló az itt tárgyalt Általános szerződési és vásárlási feltételek elfogadásával nyilatkozik egyben arról is, hogy nagykorú.
A vásárlásról a vásárló minden esetben papíralapú vagy a NAV által is elfogadott, hiteles e-számlát kap. Amennyiben a vásárló nem tudja befogadni az e-számlát, kérésére az eladó papír alapú számlát állít ki.

Felelősség korlátozása
Az acCompany Kft. nem felel az internetes hálózat műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök vagy szoftverek hibáiból, a technikai problémákból eredő károkért, ahogy az önhibáján kívül esetleg bekövetkező károkért vagy hacker támadásokért sem. Azaz, többek közt nem felelős az esetleges károkért olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a vásárlót abban, hogy ellátogasson a webáruház weboldalára, és ott megrendelést adjon le, illetve a vásárló számítógépének bármilyen meghibásodásáért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.
Az acCompany Kft. nem felelős a hibás vagy hamis adatok megadásából eredő esetleges károkért sem. A vásárló saját maga a felelős a saját tevékenységének következményeiért, beleértve azokat a veszteségeket és károkat is, amelyeket az acCompany Kft.-nek okoz.
A fentiek miatt az acCompany Kft. nem tartozik sem a vásárlónak, sem harmadik személynek felelősséggel.
 
Egyéb rendelkezések
Adott szerződésre az annak megkötésekor érvényes Általános szerződési és vásárlási feltételek alkalmazandók.
Az acCompany Kft. az Általános szerződési és vásárlási feltételeket a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelően, indoklás és előzetes értesítés nélkül, egyoldalúan módosíthatja. A módosításokat a webáruházban teszi közzé.
A fentiekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és a kapcsolódó hatályos magyar jogszabályok rendelkezéseit kell alkalmazni.
Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: Ügyfélszolgálatok | Kormányhivatalok (kormanyhivatalok.hu)
 

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és az acCompany Kft. közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform, melyet az Európai Bizottság felállított fel, itt érhető el: Online vitarendezés | Európai Bizottság (europa.eu)

Egyéb esetekben a jelen szerződéssel kapcsolatos vitát a területileg illetékes békéltető testület (Pest Vármegyei Békéltető Testület, 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4. em. 2., Telefon: (+36-1) 792-7881, e-mail: pmbekelteto@pmkik.hu, weboldal: http://www.panaszrendezes.hu) vagy a területileg illetékes bíróság elé kell terjeszteni.

A fentiek 2024. április 2-ától visszavonásig érvényesek.