Az év végi határidőkről itt tájékozódhat.
KISZÁLLÍTÁS, FUTÁRSZOLGÁLAT, SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG
Kiszállítást Magyarországon belül vállalunk. A kiszállítást a normál csomagoknál általában a megrendelést követő 1-2 munkanapon kezdjük meg, a kézbesítés pedig várhatóan a következő munkanapon történik, 8 és 18 óra között.
A kiszállításokat többnyire a GLS vagy az MPL futárszolgálata végzi, a termék jellegétől függően (csomagpontra történő szállítást nem tudunk biztosítani). A speciális szállítási igényű rendeléseket (általában törékeny vagy nagy mennyiségű termék esetében) saját autóval szállítjuk ki, az Önnel történt egyeztetést követően.
A szállítás várható költségét a megrendelés és az automatikus visszaigazolás is tartalmazza.
A megfizetett szállítási díj 2 kézbesítési kísérletet tartalmaz. Az első kiszállítás előtt a futárszolgálat értesítést küld a megrendeléskor megadott e-mail címre vagy telefonszámra a főbb adatokkal. Amennyiben a csomag átadása első alkalommal nem lehetséges, a futárszolgálat még egyszer megkísérli a kézbesítést.
Amennyiben bizonyos napon vagy napszakban kéri a kiszállítást, a megrendelés elküldésekor a "megjegyzés" rovatban jelezheti ezt felénk, és lehetőség szerint igyekszünk figyelembe venni a kérését.
Ha a csomag átvételével kapcsolatban probléma, módosítási igény vagy kérdés merül fel, kérjük, az alábbi elérhetőségeken egyeztessen az érintett futárszolgálattal.
Személyes átvételre is lehetőség van, erről itt olvashat bővebben.
Ha Ön most várja csomagját - a futárszolgálat telefonszáma:
Amennyiben értesítést kapott arról, hogy megrendelésének kiszállítása elindult, az alábbiak szerint veheti fel a kapcsolatot a szállító céggel. (Tájékoztatónkban jelezzük, hogy a GLS, az MPL vagy saját szállítónk végzi-e a kiszállítást.)
Amennyiben a GLS szállítja az Ön csomagját, a 06-29-88-67-00-ás telefonszámon tud egyeztetni a futárszolgálattal a csomag átvételével kapcsolatban. Ehhez kérjük, hivatkozzon az e-mail-ben kapott csomagszámra.
Ha az MPL futárszolgálata végzi a kiszállítást, a futárszolgálat a kiszállítást megelőzően sms-ben és/vagy e-mailben jelzi a csomag érkezését. A csomag útja az alábbi linken követhető nyomon: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal . Az MPL ügyfélszolgálata a 06-1-767-8282-os számon hívható, e-mailt a https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/webform/informacio linken keresztül fogadnak.
Számla és utánvétel:
A számlát a csomaggal együtt küldjük. (Ha Ön ezt előre kérné az átutaláshoz, legyen szíves a megrendelés elküldésekor a "megjegyzés" rovatban jelezni.)
Utánvétel esetén a teljes összeg (termékek ára + szállítási díj) a csomag átvételekor, készpénzben fizetendő. GLS és MPL kiszállítás esetén lehetőség van bankkártyás fizetésre is.
Aktuális szállítási díjak (áfával, Ft-ban):
A házhozszállítás 150.000 Ft felett ingyenes a normál módon szállítható termékeknél! (Az egyedi szállítási igényű termékeknél 1 millió forintos összeg felett tudunk ingyen szállítani.)
SÚLY | SZÁLLÍTÁSI DÍJ |
0-2,0 kg | 2.200 Ft |
2,1-5,0 kg | 2.700 Ft |
5,1-10,0 kg | 3.100 Ft |
10,1-15,0 kg | 3.500 Ft |
15,1-20,0 kg | 3.800 Ft |
20,1-25,0 kg | 4.100 Ft |
25,1-30,0 kg | 4.900 Ft |
30,1-40,0 kg | 7.700 Ft |
40 kg felett* | 11.300 Ft |
egyedi szállítási igényű termékek - 1 db | 10.000 Ft |
egyedi szállítási igényű termékek - több db | 15.000 Ft |
*az egyedi szállítási igényű termékek kivételével |